Začátek školky byl o novém poznávání.
První dva týdny jsme se seznamovali především s prostředím školky. Společně s dětmi jsme zjišťovali, jak to ve školce vlastně "chodí".
Kdo do ní chodí, kdo se o děti stará, koho mohou ve škole a na zahradě potkat, i co všechno se během dne dá ve školce zažít.
Od rána je to hra a práce, často se práce stane zábavou, pravidelně prokládanou svačinkami a obědem. Odpočinek s pohádkami na lehátku rychle uběhne a znovu je čas, než přijdou rodiče, pro hry na školní zahradě se staršími sourozenci a školáky.
Děti objevily nové kamarády i hračky, které jsou přesně pro ně. Malovaly a vystřihovaly ovoce, budovu školky stavěly z kostek i lepily na papír. Znak naší školy - kašpárka prozkoumávaly a kreslily. Prozradily, že když jdou ráno do školky, tak na ně kašpárek (z mozaiky nad vchodem do budovy) mrká.
Otiskovaly ruce a v postavené řadě zjistily, kdo je vyšší, nižší, nebo stejně vysoký.
Zažily rychlou jízdu, plavbu na pirátské lodi, společnou legraci na krokodýlovi a mnoho dalšího. Zkuste se jich na to při prohlížení fotografií zeptat.
Naučily se nové a zopakovaly některé loňské básničky a písničky. Vyzkoušely, jaké je to cvičit v tělocvičně a proběhlo také první hraní na flétnu.