V tomto projektu je naše škola partnerem Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Brno.
Cílem projektu je vytvořit pilotní design vysvědčení (závěrečného – sumativního hodnocení) pro základní školy, které by odpovídalo současným výzvám souvisejícím s propojováním formativního a sumativního hodnocení (Strategie 2030+, uzavření škol COVID).
Tento cíl rozvíjíme pomocí spojení průběžného a závěrečného hodnocení, které umožňuje žákovi monitorovat svůj pokrok a výsledky, participovat na plánování svého učení a rozvoji a zodpovědně přijímat výsledek učení.
Způsob a míra zapojení ZŠ Řeznovice:
- Podíl na tvorbě nově koncipované závěrečné zprávy/ vysvědčení s oporou o výsledky základního výzkumu. Tvorba kritérií a nástrojů.
- Ověření nového vysvědčení v praxi (verze 1) a implementace finální verze 2.
- Pomoc při sběru dat.
- Informování rodičů o projektu, jeho smyslu, průběhu i výstupu.
- Popis komplexního systému rozvíjejícího hodnocení (assessment as learning).
Více o projektu: https://www.ped.muni.cz/pedagogika/tacrvysvedceni/